Zwroty i reklamacje

Ustawowe prawo odstąpienia od umowy po otrzymaniu towaru i dokonaniu zapłaty.

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną- wzór).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


Skutki odstąpienia od umowy.


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas),
niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.


Gwarancja na produkty.

Okres gwarancj na zegarki nowe:
Nowe produkty oferowane w sklepie internetowym firmy InComplex Szymon Meronk są objęte 2-letnią gwarancją sprzedającego, oznacza to, że usługi gwarancyjne można realizować wyłącznie poprzez nasz serwis.
Naprawy gwarancyjne. Każdy sprzedawany przez nas towar jest opatrzony podbitą kartą gwarancyjną. Naprawy gwarancyjne realizuje serwis InComplex.
Klient powinien drogą elektroniczną (na adres bok@incomplex.pl) poinformować o chęci odesłania reklamowanego zegarka.
Reklamowany zegarek należy odpowiednio spakować i zabezpieczyć, dołączyć paragon wraz z ważną kartą gwarancyjną.
Pracownik naszej firmy zamówi odbiór zegarka od klienta (najwcześniej ustalony dzień). Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z odbiorem.
Sklep nie będzie zwracał pieniędzy za zegarki odesłane indywidualnie. Odbiór odbywa się wyłącznie przez firmę kurierską z którą współpracujemy.
Prosimy nie załączać do przesyłki elementów niezwiązanych bezpośrednio z naprawą gwarancyjną (ogniwa, narzędzia, itp.), gdyż mogą one spowodować uszkodzenia podczas transportu lub zostać zagubionego podczas naprawy.
Po otrzymaniu produktu niezwłocznie przekazujemy go do serwisu, serwis ma 14 dni na wydanie opinii, która jest Państwu przekazywana telefonicznie lub w formie elektronicznej.
W przypadku pozytywnego rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego serwis przystępuje do naprawy lub wymiany produktu.

Co obejmuje gwarancja na zegarek? Na podstawie ważnej karty gwarancyjnej klient może składać reklamację na mechanizm zegarka. Gwarancja dotyczy również wad ukrytych materiału wykonania.

Okres gwarancj na zegarki powystawowe i używane:

Na wszystkie używane produkty udzielamy miesięcznej gwarancji. Gwarancja jest realizowana na podstawie przesłanego do nas wadliwego towaru (w oryginalnym opakowaniu jeśli takowe było) wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą) i informacją o tym jaka wada w produkcie wystąpiła. Do realizacji gwarancji nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty (poza paragonem/fakturą). Informacja o tym czy reklamacja została uznana jest przekazywana w ciągu 2 tygodni od otrzymania zgłoszenia oraz towaru wraz z dokumentacją. Po uznaniu reklamacji w ciągu kolejnych 2 tygodni przesyłamy naprawiony produkt, nowy egzemplarz lub zwracamy pieniądze. Reklamacjom nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz wynikające ze złego użytkowania produktu. W wypadku zegarków gwarancją objęty jest tylko mechanizm (gwarancji nie podlegają przebarwienia koperty, wady paska, czy bateria). Klient powinien drogą elektroniczną (na adres bok@incomplex.pl) poinformować o chęci odesłania reklamowanego zegarka. Reklamowany zegarek należy odpowiednio spakować i zabezpieczyć, dołączyć paragon wraz z ważną kartą gwarancyjną. Pracownik naszej firmy zamówi odbiór zegarka od klienta (najwcześniej ustalony dzień). Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z odbiorem. Sklep nie będzie zwracał pieniędzy za zegarki odesłane indywidualnie ani odbierał przesyłek pobraniowych. Odbiór odbywa się wyłącznie przez firmę kurierską z którą współpracujemy. Reklamacje związane z przesyłką Przy odbiorze paczki prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi, czy nie została ona uszkodzona w transporcie (przerwana taśma z logo firmy, brak streczu itp.). W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera/listonosza. Tylko takie postępowanie pozwoli nam na pozytywne rozpatrzenie reklamacji związanych z przesyłką.

Co obejmuje gwarancja na zegarek? Na podstawie ważnej karty gwarancyjnej klient może składać reklamację na mechanizm zegarka. Gwarancja dotyczy również wad ukrytych materiału wykonania.

Wyłączenia z gwarancji - gwarancją nie są objęte:

  • uszkodzeń mechanicznych (uderzenie, wgniecenie, zagniecenie, zbicie szkiełka, itd.) i powstałych w ich wyniku wad,
  • zużycia eksploatacyjnego i starzenia się produktu (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru i/ lub zmian właściwości materiałów, z których wykonano niemetalowe paski, łańcuszki oraz przywieszki, takich jak skóra, tkanina, drewno, kauczuk itd. ścierania się zewnętrznych powłok, zużycia bądź zarysowania pasków i bransolet)
  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem bądź instrukcją obsługi, brak staranności, zaniedbania
  • zużycia baterii
  • zegarka, na którym były dokonywane operacje przez osoby nieuprawnione (np. związane z wymianą baterii, obsługą lub naprawą) lub którego stan oryginalny został zmieniony poza kontrolą Serwisu
  • wad powstałych na skutek użytkowania lub pozostawienia zegarka w nieodpowiednich warunkach, np. zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie, gwałtowne zmiany tych warunków, przekroczenie zakresu wodoszczelności itp.
  • odszkodowania za straty poniesione lub kolejne, wynikające z użytkowania, niefunkcjonowania, wad niedokładności zegarka.